czwartek, 5 czerwca 2014

W skrócie o Ani :)

Ania z Wichrowego Wzgórza - kto to taki?  Prawie jak Ania z Zielonego Wzgórza :)  Tylko czy te dwie Anie coś łączy? Zastanówmy się chwilę :) Ania mieszkała na wzgórzu i ja też mieszkam na wzgórzu :) Ania była ruda i ja też jestem - jeszcze - choć zapewne nie długo :) Bo Ania była ruda z natury a ja jestem raz rudzielcem, raz włosy czarne jak noc a innym razem zamieniam się w słodką blondynkę :) Tak uwielbiam zmiany i to nie tylko koloru włosów. Uwielbiam zmieniać świat wokół siebie, tworzyć nowe rzeczy, starym dawać nowe życie. Ciągle coś przestawiam - o rany w domu ze mną lekko nie mają :) Ale co poradzę że na tą przypadłość choruję już od dziecka :) Wiercę, wkręcam, gwoździe wbijam. Tu przemalują tam pomaluję. Łopatą kopie, ziemię przerzucam. A jak choruję też nie próżnuję :) Po prostu to uwielbiam i często mnie nosi :) Co kupić Ani kiedy świętuje? Łopatkę? Młotek? Może wiertarkę? :) O tak prezenty w takim stylu są mile widziane :) Jest jeszcze jedna rzecz która mnie łączy z tą Anią rudą - marzycielki przez wielkie M :) Tylko tamta to romantyczka była a ja jestem realistka :) A po co mi ten blog? Bo będę się tu chwalić :) Będę się chwalić pracą rąk własnych :)

Pozdrawiam Ania 



4 komentarze:

  1. Ciekawe co tu Ania będzie publikować:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. różne piękności będzie publikować :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę sie w każdym bądź razie starać :)

      Usuń