niedziela, 8 czerwca 2014

W moim ogrodzie...

...gdzie czas leniwie... No dobra może nie w ogrodzie a raczej w ogródku bo to niewielka przestrzeń.
Ale mimo że ciasna to jednak własna :) No i czas leniwie to na pewno w nim nie płynie o nie ... Bo każdy kto ma choć kawałek własnego trawnika wie, że trzeba sporo czasu i energii mu poświęcić. Kiedyś myślałam, że to nie dla mnie, że mnie nie wciągnie... A jednak :) Coraz większą frajdę sprawia mi grzebanie przy nim, kopanie kolejnych dołków i tachanie worków z ziemią. Oj wysiłek czasem ogromniasty ale kiedy patrzy się na efekt to człowiek wie, że warto! Mój ogródek to jeszcze dziecko, dużo ziemi jeszcze się naje i wody napije zanim urośnie i będzie olśniewał swoją urodą ogromną, choć teraz też mu jej odmówić nie można :)









Na razie rządzą w ogródku dzieciaki i jeszcze różnego rodzaju pajęczaki :)




A to moje wczorajsze nabytki czekają aż trafią na swoje miejsce przeznaczenia :) Tylko najpierw trzeba przytachać jakieś 300 litrów ziemi :)


A i trochę kamieni polnych się uzbierało więc w końcu skończę mój mini skalniak.


Zatem w dzień chodzę i głaszczę te moje roślinki a one z wdzięczności pięknie mi rosną i mogę cieszyć nimi swe oczy. A gdy nadchodzi wieczór to wtedy czas na takie widoki :) 




Wiem wiem zasypałam trochę zdjęciami ale musicie przyznać, że wszystko tak cudne, iż ciężko by było z tych widoków zrezygnować :)

Pozdrawiam Ania

8 komentarzy:

  1. piękne kwiatuszki, aż zazdroszczę. U mnie na działce chwasty, a ja cały dzień się dzisiaj w bloku kisze bo Oliwier dzisiaj jakiś marudny, a na dworze skwar niesamowity.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) ale przyznasz ze nawet wyrywanie chwastow przyjemne czasem kiedy te chwasty Twoje i kiedy jak je wyrwiesz to jest pieknie:)

      Usuń
  2. Przybiegłam przywitać się na nowym blogu z Anią z Wichrowego Wzgórza !!! Foteczki przecudnej urody, szczególnie te romantyczne ze słoneczkiem wyglądającym zza chmur !!! Rośliny ogrodowe również niczego sobie, a ja na etapie zakładanie ogrodu własnego jestem... więc masz jak w banku, że często zaglądać tu będę;-))) Pozdrawiam serdecznie z upalnej opolszczyzny, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię tu widzieć :) bardzo sie cieszę ze będziesz mnie oglądać:) zakładaj ogródek zakładaj bo to ogromna frajda:) pozdrawiam !

      Usuń
  3. Aniu cudne rosliny i tak duzo;) podziwiam i zazdroszcze bo ja jeszcze zadnej sie nie dorobilam w ogrodzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posadz Joasiu jedna a wciagnie Cie na maksa:) pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudne zdjęcia Aniu :) Wiem, czego tu brakuje ;)
    Obiecuję w tym tygodniu coś stworzyć :)
    Pięknego poniedziałku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny jest az za bardzo-30 stopni!!! I jak tu kopac w taki skwar:(

      Usuń