sobota, 14 czerwca 2014

Pewna mała dziewczynka...

... uwielbia tańczyć :) A ja uwielbiam tą małą dziewczynkę :) Zatem powoli rozpoczynam akcję przygotowawczą Studio Tańca :) Będzie składać się co prawda z jednej ściany no ale zawsze :) Pomysł co i jak już jest teraz powoli zaczynam go realizować. Na razie zaczynam od drobiazgów :) Ale chcę je mieć gotowe żeby czekały na ten dzień. Bo jak już przygotuję ścianę to chcę mieć wszystkie części składowe. A jak wiemy każdy szczegół jest bardzo istotny :) Któregoś wieczoru usiadłam i zrobiłam tiul balls :) Ale mnie naszło na takie "cieniowane" :)






A tak prezentują się w kontraście z soczystą zielenią :) Pomyślałam że tu doskonale widać jakie są cudne :)

A dziś powstały "taneczne" obrazki. PookyWorld namalowała dla mnie - ups znaczy nie dla mnie a dla małej tancereczki :) - wspaniałe obrazki tańczących zwierzątek ! Przy okazji dodam że to ona jest twórczynią mojego banerka :) Sami spójrzcie jakie cudne!


A ja wykorzystując taker i podobrazia zrobiłam obrazki do powieszenia na tanecznej ścianie.


Tak się prezentują teraz :) 


Mam też przecudne króliki z Pracowni Foggi :) Pokaże je przy kolejnej okazji bo należy im się odpowiednia sesja :) Taneczna para też znajdzie swoje miejsce w dance studio :) Oj będzie się działo i będzie cudnie - mam nadzieję że suma sumarum będzie cudnie :) 

Życzę Wam miłego weekendu mimo trochę kiepskiej pogody :)

Pozdrawim Ania

8 komentarzy:

  1. Świetne tu kule-takie słodkie:)Obrazki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz bo dziewczynski swiat jest taki landrynkowy:) szkoda tylko ze z czasem wybiela go szara rzeczywistosc... Choc mam nadzieje ze swiat mojej tancerki bedzie zawsze cukierkowy jak te tiulowe kule:)

      Usuń
  2. Aniu nie moge się doczekac tego pokoiku, sądząc po detalach będzei niebiańsko!!!! Banerek i obrazki cuuudne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Będzie bosko bo to boska tancereczka :) tylko chce żeby ściany były różowe i nie wiem czy uda mi się jakoś zmienić ten front :)

      Usuń
  3. Piękne obrazeczki i banerek :)
    Studio Tańca zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!:) Tylko młoda cały czas o tych różowych ścianach :) chyba ulegnę :)

      Usuń
  4. Pewna mała dziewczynka ma dużo szczęścia, że ma Ciebie:) a widoków z okna to aż Ci zazdroszczę. Pozdrawiam i będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje :) widoki z okna czasami fantastyczne a ta mała dziewczynka ma większe artystyczne adhd niż ja wiec ciekawe jakie ziółko z niej wyrośnie :) pozdrawiam

      Usuń